Společnost ESKO, spol. s r.o. se zabývá výrobou dílů strojírenského charakteru, koupí zboží za účelem dalšího prodeje a konstrukční a projekční činností v oblasti strojírenství – zejména pak v oblasti výroby dílů trakčního vedení a lehkých trolejbusových sběračů.
1) VZTAH K ZÁKAZNÍKOVI
- Jsme společností, orientující se silně na zákazníka.
- Cílem všech naších činností je vždy 100% splnění všech vyjádřených i nevyjádřených požadavků zákazníka na kvalitní dodávky materiálu.
- Naše služby poskytujeme co nejkvalitněji a nejrychleji k plnému uspokojení zákazníků.
2) VZTAH KE SPOLEČNOSTI A PŘÍSTUPU ZAKLÁDAJÍCÍ SE NA FAKTECH
- Všechny procesy jsou poskytovány v souladu s platnými legislativními, zdravotními, hygienickými, bezpečnostními a ekologickými podmínkami, které jsou určené platnou legislativou ČR.
- Vedení společnosti se zavazuje plánovat, realizovat a vyhodnocovat veškeré činnosti a procesy na základně sběru a analýzy údajů.
3) VZTAH K ZAMĚSTNANCŮM
- Každý náš zaměstnanec je přesvědčen o významu jakosti pro prosperitu společnosti, zná svoji odpovědnost a postavení v systému managementu jakosti.
- Kvalitní a odpovědná práce každého zaměstnance je zárukou úspěchu společnosti.
- Pracovníci jsou a zůstávají díky komplexnímu zapracování, kontinuálnímu vzdělávání a podpoře vedení nositeli výkonnosti naší společnosti.
4) VZTAH K DODAVATELŮM
- Všichni naši dodavatelé, jsou schopni dodávat přesně podle našich potřeb a specifikací.
- Chceme mít jenom spolehlivé a kvalitní dodavatele – budeme je hodnotit, vybírat a úzce s nimi spolupracovat tak, aby splnili naše očekávání.
5) SYSTÉMOVÝ A PROCESNÍ PŘÍSTUP
- Vedení společnosti se zavazuje pravidelně ověřovat funkčnost systému.
- Veškeréé výstupy z procesů jsou monitorovány pro zajištění kvalitních vstupů do navazujících procesů.
- Společnost zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činnosti všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
6) NEUSTÁLÉ ZLEPŠOVÁNÍ
- Touto schválenou a vyhlášenou politikou jakosti se zavazujeme neustále zefektivňovat zavedený systém.
- Změny v organizaci a řízení jsou směřovány ke zlepšení jakosti produkce společnosti. Zlepšování jakosti chápeme jako proces stálý a systematický.